×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

تردد در تمام میادین شهر جریان دارد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طی 48 ساعت گذشته 10 مرحله برفروبی در سطح شهر انجام شده و عملیات برفروبی و پاکسازی تمام معابر و نقاط حادثه خیز شهر سنندج همچنان ادامه دارد.

تردد در تمام میادین شهر جریان دارد

  • 1401/11/20 - 02:24
  • - تعداد بازدید: 1315
  • - تعداد بازدیدکننده: 1311
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zi4
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج

برفروبی معبر شهر سنندج استمرار دارد/فعالیت و خدمات رسانی 8 تیم آتش نشانی

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طی 48 ساعت گذشته 10 مرحله برفروبی در سطح شهر انجام شده و عملیات برفروبی و پاکسازی تمام معابر و نقاط حادثه خیز شهر سنندج همچنان ادامه دارد.

به گزارش ارتباطات و أمور بین الملل شهرداری سنندج، عرفان فتحی با اشاره به آغاز بارش برف از روز گذشته شروع و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: با تلاش اکیپ های ستاد برفروبی شهرداری سنندج تمام معابر اصلی و نقاط حادثه خیز برفروبی شده و در حال حاضر هیچ مسیر بسته ای در سطح شهر نداریم.

وی خاطرنشان کرد: تمام نیروها و ماشین‌آلات ستاد برفروبی طی 48 ساعت گذشته با توجه به بارش برف در آماده باش کامل بوده و در مسیرهای مختلف بیش از 9 مرحله عملیات برفروبی و نمکپاشی را انجام و همچنان مشغول به کار هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در کنار 110 دستگاه خودرو ستاد برفروبی 20 دستگاه از ماشین الات سازمان عمران و 8 تیم آتش نشانی نیز از روز گذشته فعال شده‌اند، گفت: با وجود بارش برف موضوع جمع آوری زباله های سطح شهر نیز انجام شده است.

فتحی با تاکید براینکه معابر اصلی و نقاط حادثه خیز اولویت ستاد برفروبی شهرداری سنندج است، گفت: متاسفانه پارک برخی خودروها در کنار خیابان های اصلی به ویژه در هسته مرکزی اکیپ های برفروبی شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.

وی از همراهی و همکاری همیشگی شهروندان با نیروهای خدوم شهرداری سنندج تقدیر کرد و گفت: از شهروندان تقاضامندیم از پارک خودروها در کنار خیابان ها اکیدا خودداری کنند تا اکیپ های برفروبی بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به برفروبی و پاکسازی معابر اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و به حداقل رساندن ترددهای غیرضروری نقش مهمی در تسهیل و تسریع خدمات رسانی ستاد برفروبی خواهد داشت.

فتحی با اشاره به اینکه 2 محل اسکان برای مسافران در راه مانده در پایانه و محل اسکان راهیان نور در نظر گرفته شده است، گفت: در سامانه بارشی قبل بیش از 120 مسافر در این 2 مرکز اسکان داده شدند.

گفتنی است؛ 110 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین، 20 دستگاه ماشین‌آلات پشتیبانی و بیش از 300 نیرو در قالب ستاد برفروبی در شهرسنندج به شهروندان و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

  • گروه خبری : خدمات شهری,برف‌روبی
  • کد خبر : 75
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب